Səadət HƏNİFƏYEVA (PR menecer, Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu) İqtisadçılar və analitiklər mürəkkəb iqtisadi məlumatları insanlara sadə dildə çatdırmaq üçün müxtəlif indekslər yaradırlar. Bu indekslər müəyyən dövrü əhatə edən göstəricilərin müqayisəsinə əsasən dəyişiklik dinamikasını ifadə edir. Yeri gəlmişkən, Şirkətlər Qrupumuzun hər ay dərc etdiyi “Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi” marketlərimizdə ən yüksək alıcı tələbatı olan məhsullar üzrə qiymət dəyişikliklərini əks etdirir. İndeks artıq ölkəmizin aparıcı maliyyə təşkilatlarının marağına səbəb olub. Sıravi alıcılara bu indekslərin faydası nədir? Qiymətləri əks etdirən indekslər bütün istehlakçılar üçün maraqlıdır. Çünki həmin indekslər alıcılara lazım olan məhsulların qiymətlərində dəyişiklikləri izləməyə və öz ailə büdcələrini sistemli şəkildə idarə etməyə imkan yaradır. Müxtəlif ölkələrdə fərqli göstəricilər üzrə şərti indekslər mövcuddur. “Big Mac” indeksi, “Borş” və ya “Paytaxt salatı” indeksləri və sosial şəbəkələrdə populyarlıq qazanmış iqtisadçı Aleksandr Abramovun düşündüyü “Marmelad ayıları” kimi indekslər maraqla izlənilir. Bizim Abramova “cavab”ımız Biz də A.Abramovun təşəbbüsündən ilhamlanaraq Novruz bayramı ərəfəsində “Şah plov” və “Qarabağ kətəsi” şərti indekslərini hazırlamağı düşündük. Niyə bu indeksləri şərti adlandırırıq? Çünki bu rəqəmlər müəyyən dövrü əhatə edən müqayisəli göstəriciləri deyil, məhz bu Novruz ərəfəsində qrupumuza daxil olan marketlərdə məhsulların real qiymətlərini əks etdirir. Şirkətimizin analitiki Fərid Nəbizadə bu təşəbbüsü belə şərh edir: “Hər bir Azərbaycan ailəsinin bayram axşamı süfrəsində plov və milli şirniyyat olur. Biz hesablamalar apardıq və belə bir nəticəyə gəldik ki, 4-5 nəfərlik ailə üçün plov 23,63 manata və “Qarabağ kətəsi” 9,04 manata başa gələcək. Bu rəqəmləri biz marketlərimizdə olan qiymətlərin təhlilinə əsasən əldə etdik”.