Xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədilə aparılan profilaktik və texniki tədbirlər səbəbindən "1003-Çağrı Mərkəzi" 22 aprel saat 19.00-dan 20.00-a qədər 1 saat ərzində müvəqqəti olaraq fəaliyyət göstərməyəcək. Müvəqqəti fasilə zamanı vətəndaşların müraciətləri [email protected] vasitəsilə cavablandırılacaq. Müraciətçilər hər hansı sorğu ilə bağlı (055) 222 29 55 nömrəsi ilə də əlaqə saxlaya bilərlər. Qeyd edək ki, "1003-Çağrı Mərkəzi" Agentliyin səlahiyyətlərinə aid vətəndaşlardan daxil olan məlumat, sorğu və şikayət xarakterli müraciətlərin qəbulu və operativ şəkildə cavablandırılmasına xidmət edir.