Miçiqan Universitetindən olan bir qrup tədqiqatçı müəyyən edib ki, insanların ləzzətli yeməkləri göstərən reklamlar onların zərərli yeməklər haqqında fikirlərini dəyişə bilər. Ancaq sağlam məhsullarla reklamın insana eyni şəkildə təsir etdiyinə dair heç bir sübut yox idi.

Foodinfo.az xəbər verir ki, Journal of Health Psychology-də nəşr olunan bir araşdırmada tədqiqatçılar, yeməyin duyğularına təsiri ilə bağlı heç bir güclü inancı olmayan böyüklər üçün lazımsız yeməklərin reklamlarının ləzzətli yeməkdən həzz alacaqlarına olan inanclarını gücləndirdiyini aşkar etdilər. Sağlam qida məhsullarının reklamlarına baxanda insanlarda belə bir təsir olmayıb.

Bu araşdırmada 718 nəfər iştirak edib. Tədqiqat müəyyən edib ki, qida asılılığı əlamətləri daha az olan iştirakçılar, reklamlara baxdıqdan sonra ləzzətli yemək yedikdən sonra müsbət emosiyalar yaşayacaqlarına dair gözləntiləri artırıblar.

Nərmin