Kateqoriya mütəxəssisi
Son tarix 05 dek 2021
Foodinfo.az-ın məlumatına görə, vəzifə tələbləri aşağıdakılardır:
- Ali təhsilli (menecment, iqtisadiyyat, marketinq sahəsində) olmalı;
- Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi olmalı;
- Ünsiyyət qurabilmə, azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı olmalı;
- Bazar qiymətləri, rəqabətlilik haqqında məlumatlı olmalı;
- Müxtəlif bölgələrdəki marketləri və müştəri profillərini yaxşı bilməli;
- MS Office (xüsusən Excel) proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
- Rus dilini yaxşı səviyyədə bilməli; İngilis dili biliyi arzu olunandır.
- Satış analizləri və bazar araşdırmalarının həyata keçirilməsi;
- Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması;
- Marketlərlə promo-aksiyalarla bağlı işlərin aparılması;
- Məhsul seçimi və qiymət məsələləri ilə bağlı müvafiq şirkətlərlə görüşmələrin aparılması;
- Endirim kataloqlarının planlanması;
- Müxtəlif kateqoriyalarda yeni trendlərin araşdırılması.
- Aidiyyatı sahə üzrə ali təhsil;
- 1-3 il iş təcrübəsi ;
- Əməliyyat sistemlərini bilməli;
- Rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli
- CCNA , Microsoft OS sertifikatları arzu olunandır
- Şəbəkə strukturunun işləmə prinsipini və kompüterlərin daxili qurğularının işləmə prinsipini bilməli;
- Kompüterlərin ehtiyatlarının alınması, məlumatların arxivləşdirmə və klonlama prinsiplərini bilməli;
- İnsanlarla qarşılıqlı ünsiyyət qurmağı və öz fikrini sərbəst ifadə etməyi bacarmalı;
- Eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilməli;
- Ezamiyyətlərə gedə bilməli.
- Yeni əməkdaşların ehtiyacına uyğun proqramların qurularaq təslim edilməsi;
- Köhnə proqram təminatının yeni versiyalarla əvəzlənməsi prosesini həyata keçirməsi;
- İT cihazlarında çıxan fiziki nasazlıqların aradan qaldırılması üçün yeni hissələrlə əvəz edilməsi;
- Printer, Scaner, Fax və s kimi avadanlıqların quraşdırılması;
- Kompüter, proqram təminatı ilə bağlı məsələlər üzrə şirkət işçilərinə dəstək və təlim işlərinin təmin edilməsi;
- PC, notebook, MS Windows əməliyyat sistemi ilə çalışan digər cihazların test edilməsi;
- Yeni açılan ofislərin İT infrastruktrunun (mağaza, anbar, iş yerləri və s.) hazırlanması.
- Ali təhsilli olmalı;
- Müvafiq sahədə 1-3 il təcrübə;
- Rus/İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Ofis proqramlarını bilməli;
- Ezamiyyətlərə gedə bilməli.
- Sənədləşmə və yazışma işlərinin həyata keçirilməsi;
- Toplantı qeydlərinin aparlmasi;
- Birlikdə işlədiyi rəhbərin gündəlik iş görüşmələri, randevularının tənzimlənməsi;
- Müxtəlif növ hesabatların hazırlanması.