Kiçik əməliyyatçı-xəzinədar (Bakı/İmişli) Foodinfo.az-ın məlumatına görə, namizədə aid tələblər aşağıdakılardır: • Ali təhsilli (iqtisadi, texniki və ya hüquqi) olmalı; • Microsoft Office proqramlarını bilməli; • Qrup şəklində və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti olmalı; • Fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq bacarığı olmalı; • Yerli və xarici valyutanın saxtalığını müəyyənetmə bacarığı olmalı; • Analitik problem həlletmə bacarığı olmalı. İş haqqında məlumat: • ATM (Exchange və sairə) terminalların inkassasiyasını həyata keçirmək, aktlaşdırmaq, terminal yerləşdirilmiş və çıxarılmış nağd pul vəsaitlərini müvafiq balans hesabları ilə müqayisə etmək, doğru və düzgün müxabirləşmələri sistemə daxil etmək; • Beynəlxalq və ölkədaxili pul köçürmələri sistemləri üzrə əməliyyatları həyata keçirmək; • Əməliyyat gününün sonunda özü tərəfindən icra edilmiş bütün əməliyyatları yoxlamaq; • Filialın kassasına daxil olan(inkassasiya və sairə) və göndərilən iri məbləğli nağd pulların sayılması, çeşidlənməsi və sairə işlərdə digər əmədaşlara dəstək vermək; • Göstərilmiş xidmətlərə görə faizləri və komissiyaları təyinatı üzrə tutmaq (sistemdə onaylamaq və ya giriş etmək); • Hesablararası bank daxili köçürmələri bank proqramında yığmaq, sənədlərdə icra haqqında öz qeydlərini aparmaq, imzalamaq və ştampla təsdiq etmək; • Müştərilərin bank hesabları üzrə(hesab olmadan aparılan əməliyyatlar daxil) nağd və qeyri-nağd mədaxil və məxaric əməliyyatlarını aparmaq; • Kommunal ödəniş sistemləri vasitəsi ilə müştərilərin su, qaz, işıq, telefon, cərimə, rüsum və s. ödənişlərini qəbul etmək və ya müştəri hesabından ödəmək • Müştərilərə bank məhsulu və xidmətləri haqqında məlumat vermək, çarpaz satış etmək və müştəri məmnuniyyətini ön planda tutacaq şəkildə aparmaq, müştəri şikayətinin zamanında həll edilməsi üçün lazımi tədbirlər görmək. İş yeri: Azərbaycan Sənaye Bankı Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini [email protected] elektron ünvanına ``Kiçik əməliyyatçı-xəzinədar (Bakı/İmişli) `` başlığı ilə göndərə bilərlər.   Tibbi Koordinator Tələblər: - Tibb sahəsi üzrə ali və ya orta ixtisas təhsilli olmalı; - İş təcrübəsi 1 ilə qədər (sığorta sahəsində olması arzu olunandır) olması arzu olunandır; - Microsoft Office proqramları ilə işləyə bilməli; - Rus və ingilis dilləri bilməsi üstünlükdür; - Diksiyası düzgün, xoş səsə, aydın nitqə malik olmalı; - Telefonda lazımlı və effektiv ünsiyyət qabiliyyətinə sahib olmalı; - Ünsiyyətcil, müştəri yönümlü, stressə davamlı, məsuliyyətli, nəzakətli və punktual olmalı; - Analitik düşüncə tərzi, dəyərləndirmə qabiliyyətinə malik olmalı; - Kollektivdə işləmək qabiliyyəti olmalı. İş haqqında: - Sığorta hadisələri üzrə daxil olan məlumatları yoxlamaq və hadisəni sistemə daxil etmək; - Sığorta hadisələri üzrə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və analiz edərək doğru istiqamətdə yönləndirmək; - Tibb müəssisəsindən müştəri ilə əlaqədar olan sorğuları araşdırmaq, sığorta təminatına uyğun olub-olmadığını müəyyən etmək; - Müraciət edilən narazılıqları qeydə almaq və aidiyyatı struktur bölməyə yönləndirərək nəzarətdə saxlamaq; - Müayinədən sonra təyin olunan dərman üçün müştərini apteklərə yönləndirmək, apteklərdən müraciətləri qəbul etmək və sığorta təminatına uyğun olub-olmadığını araşdırmaq; - Sorğu və məmnuniyyətlə bağlı zəngləri həyata keçirmək. Şirkətimizin və tibb müəssisələrinin göstərdiyi xidmətdən müştərilərin razı olub-olmadıqları barədə məlumatı almaq və qeydiyyatı aparmaq. Şikayət olarsa tibb müəssisələri və həkimlərlə danışıqları apararaq şikayətin əsas səbəbini araşdırmaq; - Müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı hesabatları hazırlamaq. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına ``Tibbi Koordinator `` başlığı ilə göndərə bilərlər.   Help Desk üzrə Aparıcı Mütəxəssis İş haqqında məlumat: - Ali təhsilli olmalı; - Şəbəkə strukturunun işləmə prinsipini və kompüterlərin daxili qurğularının işləmə prinsipini bilməli; - Server əməliyyat sistemlərindən anlayışı olmalı; - Kompüterlərin ehtiyatlarının alınması, məlumatların arxivləşdirmə və klonlama prinsiplərini bilməli; - Kompüterin əlavə hissələrinin və qurğularının quraşdırılmasını bilməli (printer, skaner və s.); - Kompüterlərin xırda təmirini bacarmalı (HDD, Ram və s kimi hissələrin dəyişdirilməsi); - Viruslardan təmizləməyi bilməli və onların yaratdığı fəsadları aradan qaldırmağı bacarmalı; - İnsanlarla qarşılıqlı ünsiyyət qurmağı və öz fikrini sərbəst ifadə etməyi bacarmalı; - Android, Windows mobile və İOS əməliyyat sistemlərini bilməli; Namizədə aid tələblər: - Yeni əməkdaşların ehtiyacına uyğun proqramların qurularaq təslim edilməsi; - Köhnə proqram təminatının yeni versiyalarla əvəzlənməsi prosesinin həyata keçirilməsi; - İT cihazlarında çıxan fiziki nasazlıqların aradan qaldırılması üçün yeni hissələrlə əvəz edilməsi; - Printer, Scaner, Fax və s kimi avadanlıqların quraşdırılması; - Kompüter, proqram təminatı ilə bağlı məsələlər üzrə şirkət işçilərinə dəstək və təlim işlərinin təmin edilməsi; - PC, notebook, MS Windows əməliyyat sistemi ilə çalışan digər cihazların test edilməsi; - Şirkət daxili proqramların inteqrasiyasına nəzarət etməli və həyata keçirməsi. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına (“Help Desk üzrə Aparıcı Mütəxəssis” başlığı ilə) göndərə bilərlər.   Baş mühasib Namizədə aid tələblər - Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır); - Baş mühasib kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi; - Maliyyə təsərrüfat əməliyyatlarının bütün sahələrində iş təcrübəsi; - Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli; - Beynəlxalq mühasibatlığı bilməli (ACCA sertifikatı olması əlavə üstünlükdür); - MS Office, 1C, BTP, EVHF, B1, B3 hesabatları mükəmməl səviyyədə bilməli; - ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyə modulu ilə yüksək səviyyədə çalışa bilməli. İş haqqında məlumat - Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması; - Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi; - Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi; - Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi; - Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edilməsi. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini [email protected] elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər.   Mühasib Tələblər: - Mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə tam ali təhsil (magistr dərəcəsi olması arzuolunandır); - Mühasib kimi 2-3 il iş təcrübəsi; - Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli; - MS Office, 1C, BTP, EVHF hesabatları yaxşı səviyyədə bilməli; - ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyyə modulu ilə çalışa bilməli. İş haqqında: - Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması; - Maliyyə, büdcə, maya dəyəri hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib edilməsi, düzgünlüyünün analizi və təqdim edilməsi; - Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi; - Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi. - Gündəlik balansın və dövriyyə məlumatlarının hazirlanması Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına ``Mühasib `` başlığı ilə göndərə bilərlər.