Britaniyalı alimlər siqaret qutularının üzərində istifadə olunan xəbərdarlıq etiketlərinin və şəkillərin insanların ət məhsullarını istehlak etmək istəyinə necə təsir etdiyini öyrənmək üçün unikal onlayn təcrübə keçiriblər.

Tədqiqat göstərdi ki, bu cür xəbərdarlıqlar respondentlərin 7,4-10%-nin ətə olan həvəsini azalda bilər, ət istehlakının sağlamlığa, iqlimə və pandemiya riskinə təsiri ilə bağlı xəbərdarlıqlar da eyni dərəcədə yaxşı işləyir.

Təcrübə 1000 nəfərdən eyni yeməyin ət, balıq, vegetarian və vegan variantları, məsələn, burger və ya makaron arasında seçim etmələrini xahiş etməkdən ibarət idi.

Yeməyin ət variantı altında eksperimental qrupun iştirakçılarına ət istehlakının sağlamlığa və ətraf mühitə təsirləri haqqında xəbərdarlıq etiketləri və şəkillər göstərilib. İştirakçılar daha sonra ət istehlakı və istehlakı azaltmaq istəyi və niyyətləri ilə bağlı sualları cavablandırıblar.

Tədqiqatçılar ümid edirlər ki, onların işləri ət istehlakını sistemli şəkildə azaltmaq üçün bir vasitə kimi xəbərdarlıq etiketlərinin potensialını daha da araşdırmağa kömək edəcək.

Leyla