Rusiyada Müasir Siyasəti Öyrənmə İnstitutunun direktoru Anton Orlov fast food restoranlarına reklam ticarəti mexanizmlərindən istifadəni qadağan etməyi təklif edib. Foodinfo.az bildirir ki, bu barədə RT məlumat yayıb.

Müraciətində politoloq qeyd edib ki, yerli və xarici tibb ekspertləri dəfələrlə qeyd ediblər ki, tərkibində şəkər, duz, yağ və sair yüksək olan fast food (fast food) məhsullarının müntəzəm istehlakı insan orqanizminə xeyli ziyan vura bilər.

Eyni zamanda, o, hesab edir ki, fast food şəbəkələrinin özləri satışları artırmaqda maraqlıdırlar və bunun üçün hər cür mexanizmlərdən, o cümlədən reklam mexanizmlərindən (kuponlar, iki yeməyi birinin qiymətinə satmaq, müəyyən saatlarda qiymətləri endirmək və s.) istifadə edirlər.  Nəticədə belə ticarət siyasəti istehlakçıları bu məhsulların həddindən artıq alışına və istehlakına sövq edir.

Siyasətçi fast food obyektlərinin müştərilərin cəlb edilməsi və ticarətin həcminin artırılması üçün təşviq mexanizmindən istifadə etmələrinə məhdudiyyətlərin tətbiqi ilə bağlı normativ hüquqi aktlara dəyişiklik edilməsinin məqsədəuyğun hesab edib.

Nərmin