Azersun Holding
İşə qəbul üzrə mütəxəssis
Son tarix 14 apr 2023 [email protected]
Tələblər:
Ali təhsilli (Menecment, iqtisadiyyat, sosial elmlər, insan resurslarının idarə edilməsi və s) olmalı;
Əlaqədar sahədə ən az 2 il iş təcrübəsi olmalı;
Expat işə qəbul sahəsində iş təcrübəsi olması arzuolunandır;
İngilis dili mükəmməl, Rus dili üstünlükdür;
Ünsiyyət və analizetmə bacarıqları olmalı;
Komandada işləmək qabiliyyətinə və ruhuna sahib olmalı;
MS office proqramlarını əla səviyyədə idarə etmək qabiliyyəti olmalı
İş haqqında:
Şirkətin işə qəbul və yerləşdirmə prosesinin təşkil edilməsi;
İşə qəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrinin təşkilinin təmin edilməsi;
İşə qəbul hesabatlarının hazırlanması;
İşə qəbul kanallarının idarə olunması və müasir metodların tətbiqinin həyata keçirilməsi;
İşə qəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsi.
İş şərtləri: Həftə içi 5 gün, 09:00-18:00
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “İşə qəbul üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Əməliyyatçı xəzinədar
Son tarix 03 apr 2023 [email protected]
Tələblər:
Ali təhsilli (iqtisadi, texniki və ya hüquqi) olmalı;
Bank işi üzrə 1 illik iş təcrübəsi;
Rus dilini yaxşı bilməli, İngilis dilini bilməsi üstünlükdür;
Microsoft Office proqramlarını bilməli;
Qrup şəklində və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti olmalı;
Fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq bacarığı olmalı;
Yerli və xarici valyutanın saxtalığını müəyyənetmə bacarığı olmalı;
Analitik problem həlletmə bacarığı olmalı.
Vəzifə Öhdəlikləri:
Məhsul idarəsində olan məhsul markalarının ehtiyacları istiqamətində qısa və uzun dövrlü marketinq strategiyasını dəstəkləyən planlar hazırlamaq, layihələr həyata keçirmək, eyni zamanda cari ilin strategiyasını idarə edərkən gələcək dövrlərdəki strateji istiqamətləri müəyyənləşdirmək, məhsul markalarının ideya mərhələsində istehlakçılara çatdırılması və hətta istehlakçılardan gələcək dəyərləndirmələrin də daxil olduğu uzunmüddətli bir prosesin cavabdehliyini daşımaq
İstehlakçı ehtiyac və davranışlarını təhlil etmək məqsədi ilə həyata keçiriləcək marketinq tədqiqatları ehtiyacını müəyyənləşdirmək, tədqiqat briflərini hazırlamaq, keçirilən tədqiqatları qiymətləndirərək fəaliyyət planları hazırlamaq
Bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarını təqib edərək, öz təklifləri ilə məruzə etmək.
Məhsulun qablaşdırılması, reklam, çap materialları, promosyonların məhsul və marka bütövlüyünə uyğun olmasını təmin etmək.
Marka məhsulunun performansını müşahidə edərək təhlil etmək.
Məhsul və marka ilə əlaqədar Şirkətin illik kommunikasiya, reklam, media, PR hədəf və strategiyalarının müəyyənləşdirilməsi üçün rəhbərliyə təkliflər vermək.
Reklam briflərini, POP materiallarını, satış təşviq materiallarının briflərini hazırlamaq və işin gedişatına nəzarət etmək.
İstehlakçı ehtiyac boşluqları və yeni istehlakçı istifadə vərdişlərini müəyyənləşdirərək yeni məhsul təklifləri vermək.
Məhsul və Marka strategiyasına uyğun olaraq layihə planları hazırlamaq, prioritetləri müəyyənləşdirmək və buna uyğun həftəlik nəzarət etmək.
Təşviqat, taktiki satış və qiymət qoyma fəaliyyətləri həyata keçirilməsinə nəzarət etmək.
Layihə və kampaniyaların büdcə hədəfləri daxilində planlaşdırılmasını təmin etmək.
Satış hədəflərinə çatmaq üçün lazımi marketinq fəaliyyətlərini və məhsul strategiyasına uyğun illik promosyon fəaliyyərlərini planlaşdırıb rəhbərliyə təqdim etmək.
Satış departamenti ilə ortaq çalışmalar apararaq fərqli kanal və bölgə layihələri planlaşdırmaq.
Satış kanallarını ziyarət edərək, məhsulların rəfdə və paylama kanalındakı təsirliliyini, promosyon fəaliyyətlərinə nəzarət etmək.
Marka imicinin idarə edilməsi və təkmilləşdirilməsi üçün yeni brend kampaniyalarının başladılması və inkişaf etdirilməsi
Marka kampaniyaları ilə bağlı hesabatların hazırlanması və analiz nəticələrinə uyğun həllyönümlü təkliflərin verilməsi
Mütəmadi olaraq ediləcək market ziyarətləri hesabatlarının hazırlanması və aşkarlanmış uyğunsuzluqların hesabatlarda qeyd edilərək düzəldilməsi üçün satış komandasına məlumat verilməsi
Ticarət marketinq və satış komandası ilə sıx əlaqədə olmaqla satış artımı üçün təkliflər hazırlanması
İstehsal öncəsi, istehsal müddəti və istehsal sonrası zavodların ziyarəti.
Marketinq büdcəsinin təyin olunması və aylıq hesabatın aparılması.
İllik, rüblük və ay üzrə gündəlik satış analizlərinin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması. Müvafiq fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi, kateqoriyanın aylıq fəaliyyət hesabatının (portfolio) hazırlanması, Aylıq, rüblük və illik markanın marketinq fəaliyyət hesabatının hazırlanması və təqdimatın rəhbərliyə təqdim olunması
Məhsul lahiyələrinin və fəaliyyətlərinin ideya qismindən təhvil-təslim mərhələsinə qədər təsdiq etdirmək üçün rəhbərliyə təqdimat hazırlamaq və həyata keçirmək.
İş şəraiti:
İş qrafiki: həftə içi 5 gün
İş yeri:
Bakı (Baş ofis)
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Marketinq üzrə Baş Mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Maliyyə Analizi üzrə Baş Mütəxəssis (Sumqayıt, Xırdalan, Biləsuvar, Kürdəmir və Lənkəran)
Son tarix 03 apr 2023 [email protected]
Tələblər:
Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
Aidiyyatı sahə üzrə minimum 2-3 illik iş təcrübəsi;
Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramlarını (xüsusilə Excel) bilməli;
Ezamiyyətlərə hazır olmalı (ölkədaxili və ölkəxarici);
Eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilməli;
Beynəlxalq mühasibatlıqla bağlı olan sertifikatların (ACCA F3, F7) olması əlavə üstünlükdür
Xarici Auditor təcrübəsinin olması üstünlükdürİş haqqında məlumat:
Maliyyə cədvəllərinin hazırlanması;
Maliyyə fəaliyyətinin təhlili, idarəedilməsi və planlanması;
Rəhbərliyə müvafiq hesabatların təqdim edilməsi;
Pərakəndə və İstehsalat müəssisələrindən gələn hesabatlara əsasən data analizinin aparılması;
Mütəmadi olaraq məhsuldarlığın və proseslərin analiz edilməsi, hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Toplanılmış məlumatları analiz edərək sistemin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər hazırlamaq;
Maliyyə ehtiyaclarının və maliyyə xərclərinin analiz edilməsi;
Maliyyə cədvəlləri vasitəsilə layihə mənfəətinə təsir edən amillərin qarşısının alınması;
Maliyyə ehtiyatlarının yetərli olub-olmadığını müəyyən etmək üçün maliyyə nisbətlərinin hesablanması;
Maliyyə riskinin müəyyən edilməsi.
İş şərtləri: İş qrafiki: Həftə içi 5 gün
İş yeri: Sumqayıt, Xırdalan, Biləsuvar, Kürdəmir və Lənkəran şəhərləri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Maliyyə Analizi üzrə Baş Mütəxəssis” qeyd etməyiniz və çalışmaq istədiyiniz şəhərin adını bildirməyiniz xahiş olunur.