Etiket oxuma vərdişi olan istehlakçılar büdcələrinə qənaət edərək sağlamlıq baxımından ən uyğun və keyfiyyətli qidaları istehlak edərək qida seçimlərində daha şüurlu davranırlar.

 Foodinfo.az xəbər verir ki, etiketlərin düzgün oxunmasının istehlakçıların daha şüurlu seçim etməsinə imkan verdiyini və allergik reaksiya riskini azaltdığı məlumdur. Düzgün qida seçimi həm də büdcəyə töhfə verir və israfçılığın qarşısını alır.

Etiket oxuma vərdişinin təkcə fərdin sağlamlığına və büdcəsinə deyil, həm də ətraf mühitə və davamlı iqtisadiyyata töhfə verir.

Etiketlərin oxunması istehsalçı ilə istehlakçı arasında ünsiyyəti də təmin edir. Beləliklə, istehsalçı sadiq müştərilər qazanaraq sağlam və uzunömürlü qidalar istehsal etməyə davam edir və istehlakçı büdcəsinə uyğun uzun ömürlü qidalara daha asan çata bilir. Şüurlu istehlakçı şüurlu istehsalçı deməkdir.

Qida məhsullarının etiketlənməsi istehsalçılara məhsullarını tanıtmaqda və marketinq strategiyaları yaratmaqda kömək edir, eyni zamanda istehlakçılara dəqiq və etibarlı məlumat verir, onlara məhsul istehsal etmək imkanı, sağlam pəhriz seçimi verir. Bu səbəbdən qida məhsullarının etiketlənməsi istehsalçı və satıcılar, müştərilərlə istehlakçılar arasında sağlam və etibarlı ünsiyyət körpüsü hesab olunur.