Satış müdiri
Son tarix 07 fev 2022
Foodinfo.az-ın məlumatına görə, vəzifə öhdəlikləri aşağıdakılardır:
- Satış strategiyasının hazırlanması və tətbiqi üçün lazımi tədbirlərin planlaşdırılması;
- Bazar araşdırmaları, məhsul və satış təhlili;
- Yeni satış vasitələrinin öyrənilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması (Korporativ satış, SMM, Loyallıq planı və s.);
- Əməkdaşlıq üçün yeni müştərilərin cəlb olunması üzrə axtarışların aktiv şəkildə aparılması;
- Görüşlərinin təşkil olunması, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması və müqavilələrin bağlanması üzrə işlərin aparılması;
- Müştəri məlumatlarının toplanması, CRM sisteminin qurulması;
- Müştəri ehtiyaclarını öyrənmək üçün bazar və müştəri analizlərini etmək;
- Bazar trendlərini araşdırmaq, mövcud və yeni məhsullar üçün bazar tələblərinin müəyyən etmək və onların təkmilləşdirilməsi müvafiq təkliflər vermək;
- Biznesin İnkişafı üçün layihələr hazırlamaq və təkliflər vermək;
- Reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr və digər kommunikasiya vasitələrindən yararlanaraq sistemi idarə etmək;
- Satış dövrünün tam nəzarəti;
- Satışların təhlilini və satışın effektivliyini artırılmasına dair tədbirlər planını hazırlamaq;
- Satış kanallarının təkmilləşdirilməsi və optimallaşdırılması;
- Aylıq, rüblük və illik əsaslarda satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək;
- Yaranan problemlər barədə rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırb, problemlərin səbəblərini araşdırıb və gələcəkdə yarana biləcək problemlərin profilaktikası məqsədilə önləyici tədbirlərin həyata keçirlməsi.
- Tələblər:
- Ali təhsil;
- Satış sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini bilmək zəruridir, Rus dili biliyi arzuolunandır;
- B2B, B2C, Online, pərakəndə və topdan satış sahəsində iş xüsusiyyətlərinin praktiki biliyi;
- Peşəkar danışıqlar aparmaq bacarığı;
- Yüksək satış qabiliyyəti, təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;
- Təhlil, problemin həlli və qərar qəbul etmə bacarığı;
- Təşkilatçılıq, planlaşdırma qabiliyyəti və böyük məlumat həcmi ilə iş bacarığı;
- Məsuliyyət, analitik və sisitematik düşüncə tərzi;
- Uğurlu idarəetmə təcrübəsi və satış komandasının yaradılıb inkişaf etdirilməsi;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
- İş rejimi: I-V günlər, 09:00-18:00
- Nahar yeməyi təmin edilir;
- Korporativ nömrə verilir;
- Əmək haqqı namizədin təcrübəsinə uyğun olaraq danışıq yolu ilə təyin edilir.
- Layihələndirmə üçün ilkin məlumatları yığmaq və çertyojları çəkmək;
- Layihələrdə təmir-tikinti işlərinə nəzarət, konstruksiya işlərini düzgün təşkil etmək;
- Tikintidə istifadə olunacaq tikinti materiallarını müəyyən etmək və zəruri tikinti materiallarını siyahı şəklində təchizat şöbəsinə yönləndirmək;
- Binanın havalandırma, kondisioner, santexnika və elektrik sistemlərinə nəzarət etmək;
- Tabeliyində olan işçilərin işlərini təşkil etmək və onlara nəzarət etmək;
- Texnoloji intizama riayət etmək, tikinti norma və qaydalarını yerinə yetirmək;
- Forma 2, Forma 3 və digər normativ sənədləşmə işlərini aparmaq;
- Görülən işlərin keyfiyyətlə həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
- Ali təhsil (İnşaat mühəndisi ixtisası üzrə olması üstünlükdür);
- Qeyd olunan sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini bilmək zəruridir. Rus dilini bilmək arzuolunandır;
- Word, Excel və Autocad proqramlarını istifadəçi səviyyəsində bilməlidir;
- Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobil olmalıdır.
- 6 günlük iş həftəsi;
- Əmək haqqı 1500 manat + (namizədin təcrübə və biliklərinə uyğun olaraq)